Let them be!

September 26, 2013



One of the rare post with sunnies...I don't know why I don't like them very much!
First of all I prefer to see the world with my own eyes, second I love to look into people's eyes. But anyway they are good to protect from the sun, so I have to get used to it.
This t-shirt was that kind of "granny's apron", and I decided to cut it in a trendier way: long at the back shorter at the front ;-)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Uno dei rari post con gli occhiali da sole...Non so perhè ma non mi piacciono un granchè!
Prima di tutto mi piace guardare il mondo con i miei occhi, secondo mi piace guardare le persone negli occhi. Ma comunque sono molto importanti per proteggersi dal sole, quindi mi dovrò abituare pian piano.
Questa maglietta era uno di quei tipici "grembiuli da nonna", e ho deciso di adeguarla con un taglio un pò più alla moda: lunga dietro, più corta davanti ;-)

T-shirt: DIY
Shorts: Intimissimi
Flats: Bottega Artigiana
Sunnies: Novelle Vague






You Might Also Like

3 commenti

Instagram

CLOSE