From a night-dress to a t-shirt

September 16, 2013


Ok in this period I am really inspired by Hippies. This summer was really Zen. I found out that without nature I am not so happy. I don't know how I am gonna handle it in Florence...The only things I have in my apartment are some sticked flowers in the wall. :-( And every time I tried to buy a plant it died :-( :-(
For my outfit I used one old mum's foulard and then I coloured and cut a very old nightdress.
With a pair of old sunnies and a super cute necklace given by Paola and Besi I was perfect!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ok, in questo periodo sono molto ispirata dagli Hippy. E' stata un'estate veramente Zen. Ho scoperto che senza natura non posso vivere. Non so come affronterò la cosa a Firenze...L'unica cosa che ho nel mio appartamento sono dei fiorellini sticker da muro. :-( Ogni volta che ho provato a comprare una pianta mi è morta :-( :-(
Per il mio outfit ho usato un vecchio foulard della mamma e poi ho colorato e tagliato una vecchia camicia da notte.
Un paio di vecchi occhiali da sole e una fantastica collana regalata da Paola e Besi ed il gioco è fatto!!!


Foulard: Vintage
T-shirt: DIY from a nightdress
Sunnies: Vintage









You Might Also Like

2 commenti

Instagram

CLOSE