An ordinary day

March 06, 2018


An ordinary day. We didn't even plan to shoot, but I spotted this abandoned place full of colourful columns, and I thought to make a post... I did my make up in the car; maybe I should do it more frequently, I like the result.
I am absolutely in love with this top...it was the top of the bridal set of my mum, adorable.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Un giorno qualunque. Non avevamo nemmeno pianificato di scattare foto, ma ho scorto questo posto abbandonato pieno di colonne colorate, e ho pensato di farci un post... mi sono truccata in macchina; forse dovrei farlo più spesso perchè mi piace il risultato.
Mi sono totalmente innamorata di questa maglia... è la parte superiore del set nuziale di mia mamma, adorabile.


Pic by Tilemachos Tsouramanis










You Might Also Like

0 commenti

Instagram

CLOSE