Dog cuddles

February 02, 2019


I don't know if you remember how hard was even to go close to him (this post), and now we cuddle, it is incredible. Argo is an abandoned dog, one day we just found him out of our house. For something like two months we couldn't even touch him, then giving him some love, this is the result. I really wanted to make a post dedicated to him. The pictures came out so well, that I even used two of them to decorate my bedroom, I will show them in another post.
About my outfit: I am super tired to wear my Vans, but they are the only shoes that I can choose due to a problem that I have with my nails, so this time I combined them in a more girlish way with a dress and a fuchsia sweater. I like the result, how about you?!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Non so se vi ricordate quanto fosse difficile persino avvicinarsi a lui (questo post), e ora ci coccoliamo addirittura, è incredibile. Argo è un cane abbandonato, un giorno lo abbiamo trovato fuori da casa nostra. Per qualcosa come due mesi non riuscivamo nemmeno a toccarlo, dopo un po' d'amore, questo è il risultato. Volevo davvero dedicargli un post. Le foto sono venute così bene, che ne ho persino utilizzate due per decorare la mia camera da letto, le mostrerò in un altro post.
Riguardo il mio abbigliamento: sono davvero stanca di indossare le mie Vans, ma sono le uniche scarpe che posso mettere a causa di un problema che ho con le unghie, quindi questa volta le ho abbinate in un modo più femminile con un vestito e un maglione fuxia. A me piace il risultato, e a voi?!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Δεν ξέρω αν θυμάστε πόσο δύσκολο ήταν μόνο να τον πλησιάσω (σε αυτό το post), και τώρα αγκαλιαζόμαστε έτσι, είναι απίστευτο. Ο Άργος είναι ένας εγκαταλελειμμένος σκύλος, μια μέρα τον βρήκαμε έξω από το σπίτι μας. Για δύο μήνες δεν μπορούσαμε ούτε να τον αγγίξουμε, μετά από λίγη αγάπη, αυτό είναι το αποτέλεσμα. Ήθελα πραγματικά να κάνω ένα post αφιερωμένο σε αυτόν. Οι εικόνες βγήκαν τόσο ωραίες, ώστε χρησιμοποίησα δύο από αυτές για να διακοσμήσω την κρεβατοκάμαρά μου, θα τις δείξω σε άλλο post.
Σχετικά με το ντύσιμο μου: Έχω βαρεθεί να φοράω τα Vans μου, αλλά είναι τα μόνα παπούτσια που μπορώ να χρησιμοποιήσω εξαιτίας ενός προβλήματος που έχω με τα νύχια μου, γι 'αυτή τη φορά τα έχω συνδυάσει με πιο ρομαντικό τρόπο, με φόρεμα και Φούξια πουλόβερ. Έμενα αρέσει το αποτέλεσμα, σε εσάς ;!

Pictures by Tilemachos Tsouramanis

















You Might Also Like

0 commenti

Instagram

CLOSE