The dining room

March 06, 2015


I don't know what will you think about this post...I simply LOVE IT. Maybe it is cause I am at my grandparents home. There is something special in the energy of their house. I've always been in love with their dining room. My sister and I have the pleasure to sleep here when we visit grandparents, so actually I am showing you MY ROOM <3 isn't it fabulous?! Plus I forgot my pajamas, so this is one of my grandma's dresses. Don't you think that this post is like taken in another epoch?!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Non so cosa penserete di questo post...io semplicemente LO ADORO. Forse perchè sono a casa dei nonni. C'è qualcosa di speciale nell'energia di casa loro. Io sono sempre stata innamorata della sala da pranzo. Io e mia sorella abbiamo il piacere di dormire qui quando veniamo a trovare i nonni, quindi, in pratica, vi sto mostrando LA MIA CAMERA <3, non è favolosa?! In più avevo dimenticato il pigiama, quindi questo è uno dei vestiti della nonna. Non credete che questo post sembri scattato in un'altra epoca?!

Everything unconditionally Vintage











You Might Also Like

4 commenti

  1. Quella scultura di fanciulla l ho sempre adorata e in questa stanta si entrava solo per le occasioni speciali una volta tutto aveva un significato preciso

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh...a chi lo dici...io mi ricordo che una gonna, quella a fiori multicolor non l'ho MAI messa perchè la ritenevo per occasioni importanti...però c'è anche da dire che così si godono meno le cose.

      Delete
  2. You look so stunning! ♥ and the interior pieces are just ♥♥

    http://www.themarshann.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanx a lot...I've always loved that dining room

      Delete

Instagram

CLOSE